slide show

julaftonsoutfit

Igår kände jag mig jättefin.. hade sotat ögonen med ögonskugga från dior och en från veckorevyn, blev en bra blandning mellan lyx och billigt hehe. blev rätt bra faktiskt, har inte sotat ögonen så många gånger förut, tyvärr fick jag ingen bra bild på de. klänningen kommer från gina tricot's exklusiva kollektion! :D hade på mig ringar också men tog av dom sen för att dom var i vägen..





vad tycker ni? :D
johanna luu

nice!

liza

skit snyggt! :D

Agnes Fährlin <3

sv. coolt ;D

mina - it's my time to shine!

SVAR; visst är de :) härligt hörru

pauli♥

ååh läcker tröja :)

MADDES

Jag firade jul med min mamma, bror, moster och morfar igår och med min pappa och farmor idag! Händer ikväll?

septembertjejen

sv: visst är den;)

Haft en bra dag?

E M A . W O R L D - foto&design

SV: Visssssst är deeen :}

sofia hassan

Tack så mycket! :D

Super snygg klänning, hur mkt kostade den? :)

matina

Åh vilken fin klänning! Hur mycket kostade den? :)

kram!

Madeleine

skitsnygg! :D

299 va? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: