slide show

julafton imorgon!

Imorgon är det julafton.. wohoooo! har dock inga julkänslor direkt? rätt så konstigt egentligen eftersom vi har massor med snö och pyntade granen igår.. men det kommer väl. ska iallafall ut på stan idag med mami och köpa en sista julklapp.

ska kanske köpa ett guldigt nagellack också, kan bli snyggt att göra nåt juligt mönster på naglarna, frågan är bara vad.. :D hoppas min kamera kommer idag btw, beställde den förra veckan så den borde ju komma snart, om inte posten slarvat bort den då..



vi pyntade granen igår =)

- jag vill ha socker på men får ej ;).

Hei-na

Snygg gran, händer idag då?

kram

- onnytigt :( ! vad har du gjojrt idag då?

S'

hejsan :D

ett galet bra tips om du vill ha fler besökare på din blogg så registrera dig här gratis: http://blogstart.se/ref/5541

Sara

Så fin gran :)

Sara - Only me

sv. Ja visst är den bra? :)

sovit gott?

Shabnam

Jätte fin gran ni har! :)

Våran ser ut att ha kommit hem från andra världskriget pga min lillebror :b

Anna med A

vad gör du?

Anonym

fin julgran :D

tack detsamma du :)

♥ Mallan Brallan ♥

svar: ah, jag fattar :)

allt bra med dig nu dagen innan julafton? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: