slide show

färga håret..?

På tisdag ska jag till frisören och göra nåt med mitt hår.. har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska färga mitt hår mörkare (inte för mörkt dock..) eller göra ljusa slingor eller nåt annat..? så bra att jag alltid ska ha världens beslutsångest, haha.. toppa blir det iallafall, det behövs verkligen för det var ett tag sen! sen kanske jag också ska skaffa mittbena men vi får se hur de blir med det.. :)



den här bilden beskriver min nuvarande hårfärg rätt så bra, det är något mörkare irl. (utväxt) jag gillar verkligen den här hårfärgen så jag tror att jag bara färgar utväxten och lite ljusa slingor.. men vi får se, jag hinner nog ändra mig några gånger innan det är dags ;)
Frida

Haha precis, verkligen aldrig! ;)

linda

SVAR: aha okej vad synd :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: