slide show

christmas nails





Nej, jag har inte lösnaglar ;)



Fixade mina naglar idag, blev inte så juligt kanske men ändå.. gjorde mönstret med tandpetare så då vet ni, ni som undrar! =)
lindshe

Nu är det bara en dag kvar till jul! Tagga :)

Jag fick ett paket på posten idag, en julklapp lite för tidigt alltså :)

Vad tror du att det var för något i paketet?...



Tjusig naglar ;D

Felicia

Jag brukar också sitta med tandpetare eller nål XD hehe jag tkr det blev fint, och rött är ju juligt :)



PUSS

Cornelia

Det blev skit snyggt :D

Kika gärna in på min blogg :)

coorneeliiaa.blogg.se

har även en liten blogg för designer: wordsofmylifee.blogg.se

:D Kram

Emelie - Crazynails

Tack själv ;)

jennie

hihi, jaa :)



så fina naglar! :D

nathalie

sv:tack:)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Gud så långa naglar, vill också haa. ;( haha, GODJUL! ♥

m ♥

Smart ;) dock har jag typ inte tagit några bilder iår :$

Sara

så fint det blev :D

sv: aa, verkligen älskar låten! :D

kramar ♥

sandra

tack :)

MADDES

God Jul! Hur ska du fira denna mysiga dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: