slide show

101228

Jahaaaa vad ska man göra en seg jullovsdag som den här då? vill åka till stan och checka mellandagsrean men orkar jag springa runt där bland massa folk? neee.. lika bra de, ska försöka spara lite pengar till sommaren och till en annan grej.. :)

vill göra om bloggen också, fixa ny design och allt sånt.. men vet inte hur det ska se ut? nåt förslag kanske?


♥ Mallan Brallan ♥

svar: ah, jag ser det ;D

har du köpt den eller fått den? :)

Kim

SV: Tack så mycket! :)



Ska du hitta på idag då?



Kram

♥ Mallan Brallan ♥

svar: okej, jag fick min i julklapp ^^

allt bra idag?

SOFIAS

ja men visst är den bra?! :D hur är det annars då?

Johanna

Jo, jag är fett nöjd:)

Gillar det jag med:)

SOFIAS

uschusch, jag också! på kylan och snön ...

Johanna

Jodå,:)

hur är det med dig idag?:)

Erica♥

Hihi, tack:)

allt bra med dig?:D

kram

agnesa

allt bra med dig? :)

Erika

Allt bra idag då? :)

Angeliqa

sv: okej :) jättemånga tycke rom det, men jag vill testa det innan jag köper det, annars bara slös på pengar.. hittar ingenstans man bara kan testa det ^^

Johanna

Jo, det brukar ju bli så. När det blir mörkt osv :/

Allt är bara bra.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: