slide show

101220

Hej sent inlägg! hade ju hudvårdsprov idag och det gick väl sådär? efter det hade jag matteprov också och imorgon har jag årets sista prov! ni ska bara veta hur skönt det är haha.. efter skolan drog jag till lagerhaus och köpte en julklapp (världens bästa så bäst för pappa att han gillar den hihi) så ska nog slå in den nu! fast jag är verkligen sämst på det haha.. :p



förra året
Jelly

Fin julegran, hoppas den blir lika fin detta året :D



Kramar

Fotojelly

clara

sv : Ja, visst är den!

felicia

svar: haha tack!! :)



vilken fin julgran ni hade!

Linnéa

Fin julgran och blogg, den är jätte "mysig" :P Vad tycker du om min?

Emma

sv: Åh visst var det! :D<3

simone

mys!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: