slide show

WEDGES


Jag är en sucker för kilklackar, det är supersnyggt tycker jag! den svarta kommer från scorett (märket tiamo, tiamo har många ursnygga skor) och den till höger från nelly. vill ha!

Kilklackar - hot or not?
jennifer

jaha, de var jag också inne på först:D

Liten

SV:Ja, ska till malmöfestivalen och då sammanfaller det ju :)

andrea

riktgit snyggt!

Tack :)!

Jessi Fox

stumpan!!! tiamo gör verkligen skitsnygga skor.. men inget märke jag rekommenderar. alla mina skor av närket tiamo har gått sönder på ett eller annat sätt. men snygga är dom som sagt ;D

Fattiga Inneliggare

Hot :)

Kaka

sv: Tack! :D

Sofiiiie

så bra, ja mår kanon ^^

Hanna

br=) görs?

LISOU

Galet snyggt med kilklackar!

LISOU

hehe, underbart!:)))))))9

Linneahilje

Snygga klackar! Kolla in min blogg lite senare då jag kommer visa ett par av mina kilisar ;)

LISOU

btw, dom högra skorna- vart finns dom att köpa? är det också på nelly?:)

Hanna

samma här=D

FOTAD AV FRIDA

hihi ja! :)

LISOU

okej :) men gud, det stod ju i inlägget, det missade jag totalt!

Kaka

sv: Sannna ska till Mallorca. :) Vet inte om hon bukar svara på kommentarer så jag gör väl det åt henne, haha :D

FOTAD AV FRIDA

sv; (:

Nina

sv: tycker jag med!

Jessi Fox

haha nemas problemas!!! vad gör du för nått??

sofie

sv:

okej jag lägger till dig nu jag :)

kram!

sofie

sv:

okej jag lägger till dig nu jag :)

kram!

susan sermed

hej kolla in min blogg

Ellen | elleneliza.devote.se ♥

Söt blogg, ska vi följa varandra via bloglovin'? :) kram ♥

karolin

snygga :D



fin blogg!

E

sv; följer dig nu, lägger du till mig? =)

Felicia

Skulle aldrig själv ta på mig ett par kilklackar men tycker att det kan vara riktigt snyggt på andra :)

Al

hot

Ebba

Sv: ooh jag ska oxå till ayia napa! tror nästan samma hotell :O haha! (Y)

Luisa M :)

Sooo Hot! Helst de från Ti amo såå fina



Fin blogg :)

Fanny <3

SÅ HIMLA SNYGGA! Gillar de vita riktigt mycket =)

Ha en bra dag!

yen

Woow, snyggt! vad händer idag då?



kram

Emelie - EmeliesPlace

snygga!

Sofia&Isabella

tycker också det är snyggt med kilklackar! :D

så HOT får det bli!

Julia

riktigt snygga skor måste jag säga!

Johanna [foto]

Snygga skor ! :D

Johanna [foto]

Snygga skor ! :D

AMANDA FALK

de till vänster var ritkigt snygga! super skönt med kilklack också :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: