slide show

VMA 2010

Jag ser verkligen framemot VMA som sänds den 12:e september på MTV såklart. det kommer säkert att visas amerikansk tid, dvs mitt i natten här men det går ju repriser nästan hela tiden.. tycker att det är jättekul att titta på de flera timmar i sträck, hihi.. i år har jag även röstat och såhär röstade jag:

best collaboration - b.o.b & hayley williams - airplanes
best dance music video - david guetta & akon - sexy chick (ääälskar låten)
best female video - ke$ha - tik tok
best hiphop video - b.o.b & hayley williams - airplanes
best male video - jason derulo - in my head
best new artist - justin bieber & ludacris - baby
best pop video - katy perry & snoop dogg - california gurls
best rock video - paramore - ignorance
video of the year - lady gaga & beyoncé - telephone (bara för att den är så skum förtjänar den att vinna, haha)

hur skulle ni röstat? och ska ni rösta? ni gör det HÄR by the way!



Nu drar jag till västerås, ses om nån timme igen med outfitsbilder :)
tina

ja , jag vet jätte kul ! :) söt blogg förresten ´(:

MATILDA

vill också se det ! :D

» P H O T O L E N S

SVAR: Tack! :D

Leia ♥

Vet inte riktigt hur jag skulle röstat. :P

Erica

SV: Haha kanske. Okej, vart bor du? :)

nathalie o ebba

tack :P

C ♥

sv: tack! jo allt är bra här också :)

moa

Idag är det fredag den 13..jag tror inte direkt på sånt men gör du det? :)

Johanna

Ha en bra dag =)

elin kärlek♥

åh tack hjärtat :)

Emily

sv; ja den va jättegod också :)

Du har bra musiksmak ser jag!

Vannichi

Aa , vad gör du :)?

idaedström

fin blogg, allt bra med dig ? :)

Josephine

sv: hihi ja:) har du sett karate kid ?

HANNA MALMSTEN

Sv: jaa :) allt bra idag med dig? :D

Mindaaaa

sv: Tack så mycket! :D

Lindha- crazy woman!

fin design!

c

jätte fin blogg, allt bra med dig ? :D

madde

fin blogg! :)

Fattiga Inneliggare

Det ska jag se :)

E L L A

Hejsan, fin blogg!

Allt bra med dig? :)

therese

sv: Tack så jättemycket :)

Luisa M :)

Luugnt :) men de sant den var inge bra

Carin

Det var väldigt härligt där, då får åka dit!=) Rätt billigt där med, typ halva priset av vad vi har i Sverige!

Luisa M :)

ne det är just det som är problemet :P

PAM :)

vad gör du idag då?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: