slide show

Vill ha mitt löshår tillbaks





Nästa gång jag färgar mitt hår ska jag samtidigt färga löshåret så jag kan börja använda de igen.. i miss it! :D
c.

sv: ja dom är från H&M :)

härligt du , jodå det är bra med mig!

MOOOLLYS

Absolut :D dudå?

MOOOLLYS

Vad bra :D vad har du gjort?

Elina - DALKULLA

den är ju det :)

IISABEL

nice :)

MOOOLLYS

Härligt :D jadu.. suttit här och powerwalkat xD

c.

sv: yesbox, sjukt fint hår ! :)

Cissi

Trevlig kväll! =)

pauline♥

okej:D

ska ta en pause från städningen nu o se en film:D

Sofiiiie

Fin blogg! (:

IISABEL

yeye

Jennifer

Har du haft en bra dag? kram

Cissi

fan jag måste köpa nytt löshår!

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg har blivit utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! :D

Erica

Gjort idag?

Cissi

Ja det är grymt snyggt! ;D

Cissi

jag har provat många olika som rapunzel och tajmahal men jag tycker inte det är bra. så jag provade ett företag på tradera, och dom är super! tror dom heter feel_the_hair eller nått. vart köper du ditt?

ELLINOR

fint, det såg inte oäkta ut :)

Simone

Vill oxå ha löshår, men jämt när jag väl har pengar så vill jag inte länga pengarna på de. Sen när jag inte har ett öra, då vill jag ha de!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: