slide show

100811

Godmorgon.. *gäsp*. känns lite segt att gå upp såhär "tidigt" (gick upp för en halvtimme sen, haha) men jag hade faktiskt tänkt att springa i ca 1 timme nu på morgonen så jag har precis lagt in lite pepplåtar i mp3:n så nu ska jag hitta på nåt lämpligt att springa i, hörs senare! kram



En bra låt att springa till, har massa david guetta låtar så det ska nog gå bra ;)
Isabella

(:

Mia

Ååh vad roligt :) Det programmet skulle jag vilja gå ;> Fast jag har ju redan gått ut gymnasiet ;D

Erika(jyringen)

sv.ska försöka hålla mig från det idag...(b n' j's) :) vad med dig?

Julia

jättefin blogg! kolla gärna in min :)

EMMA PERÄTALO (TÄVLING PÅGÅR!!)

SVAR: haha:) okej^^

hur ä läget annars?:)



anmäl dig till veckans blogg på min blogg!!

10bloggar dras ut , ettan tvåan o trean med mest röster . dom vinner 1månads länkning!:)

Linnea

sv: ja läs dom!



rösta gärna på min blogg här: http://aaxelina.blogg.se/2010/august/finalister-i-veckans-blogg.html?_tmp=6a359de6be80c102c3f7bd9b55d6b1f2b0163d78

julia

hejhej hur mår du idag? =)

E M M A -

sv: hehe jag också;D

LOVISA

sv: Okej :D Jag ska nog inte göra någto speciellt, är lite sjuk :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: