slide show

Uptown girls

Jag bloggar från min mini-pc nu och kollar på filmen uptown girls som går på 3:an, väldigt rolig film, hehe.. aja ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorn eller kanske senare ikväll :)

Malin

japp ta det som en komplimang :) vad går du för linje på gymnasiet då :)

Matilda

Sv: Tack, Det gör jag med :) Fin blogg!

AMANDA FALK

typiskt att jag inte visste att den gick, hade velat se film, men jag hatar att hoppa in i någon helt mitt i :(

Ha en jättejätte bra kväll!!

ella

sv; hihi, visst är hon! :)

c l a u d i a [MODE]

svar. tack så mkt, håller med dig!



Åh, den hade jag velat sett...

Har du haft en bra dag?

carro

har tävlingen dagens blogg på min blogg.. gå in och anmäl dig :) tävlingen avslutas imorgon 12.00

evelinA

gud vilken söti blogg du hade!!;)

Amanda

händer idag ?

inte glömt av dig angående bloggsvar de kommer så fort jag får de att funka de går inte att ksicka ut inbjudningarna :/

Michaila - vinn valfritt smycke!

Såg lite av den också:) gillar den filmen:D



Sv. Ja det är ett härligt program att ligga och kolla på:P

Therese

Thanks, :) din designe är jätte fin :) allt bra med dig?

Emily

sv; jo säkert god, men har inte smakat den :P



Den där filmen är bra! Synd att Brittany Murphy är död nu :/

Sofiiiie

jora ^^



vad tycker du om vinter kängorna ja köpte? ;)

Emelie

svar: Ja det tycker jag med :D



Allt bra idag ?:)

kram

Lavonno

taack :)

Matilda

Sv: Tack! :)

MARIA

sv: ja, det finns jättefina bilder där :)

Lily♥

gud du har en sån fin blogg :D

emma

tävling på bloggen

Linnea

sv: Ja verkligen! Det är bra med mig också tack:d

Filippa

sv: haah eller hur :O



åh brittany murphy <3

Matildaz

Riktigt bra film:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: