slide show

Transparenta skjortor



Älskar den svarta! oversize, transparent, perfekt till leggings.. love it! finns även i blått och militärgrönt. jag tror att den svarta ska bli min.. :)

hot or not? ♥
gabbi

HOT! vart kan man köpa dem?

Tilly

tyo inge :)

JULIA BJÖRCK

HOT

gabbi

åh tack! va billiga :)

Charlotte

Svar: Tackar!



Hot! :D

Sandra Ackefjord ♥

Den svarta är snygg :D

juliasjöholm:)

Tack! :*

ladymuffin :)

sv; yes :)



snygga skjortor, verkligen :D

isabelle

Ska också köpa en där i svart och blått:P

PAM :)

hot såklart! :d

Erika

Dem är riktigt awesome! :D

Sofia&Isabella

sv: ja supergott! :D



Hot!! :)

elle

aw, tack så mycke du! :D

liindblaads

du måste med :D

Jessi Fox

haha ja fast jag har tröttnat lite på det... hur matchar du en sån där skjiorta? jag skulle helst gå utan nånting under. men sån är jag! :D

Cissi

hot!

Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Ja skit snygga:)

hanna

sv: japp=D allt bra?

~ HANNA - Med ett leende på läpparna..

hothotohot! skitsnygga! =)

Filippa

Snygga med bustier under!

nathalie

tja eller! ;D behöver minst 20 frågor till min frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga där om mina hästar, typ mig själv eller nåt annat skit.



Btw, kolla bilderna på inlägget innan på Kissie som liten brunhårig skolflicka haha! ;D

I D A

snygg!

eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips och massa mer:)

Johanna

Snygga, och passar till det mesta =)

hannah - anmäl er till veckans blogg :D

rikigt snygga va dom! :)



Har dragit igång en ny veckans blogg, vinnaren får en bild/länk och liten beskrivning i min meny i en vecka :) kika in och anmäl dig om du e intresserad!

[Foto & Vardag]

sv: tack så mycket =)

Mathilda

Snygga!

Sara

SNYGGA!



vart hittar man dom ? ;)

Nikki.

Hot ! :)

Erika

Hot, helt klart :)

Ibrahimkristin

Big tnks for interesting and useful site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: