slide show

TODAY'S

Tjingeling bloggen :D  (hahah vad fult det där lät)

har nästan inte gjort nåt iskolan idag heller, på morgonen&förmiddagen hade vi nåt slags grupparbete, vi diskuterade om hur vi lär oss bäst osv. om nån vecka ska vi btw kolla på stilar på stan, haha skojskoj.

imorgon ska vi på teater, börjar lite före 1 så har sovmorgon imorgon och slutar efter det.. måste dock till åhlens eller gallerix och köpa kalender och lite sånt till skolan.







Linne - h&m
Kofta - gina
Halsduk - gina
Leggings - h&m
Mikaela

Tack!

hoppas du har en bra dag :)

fanny

SV: tack! :D

SARA

snyggt linne :D

Nathalie

Sv: Tack :)



"Tjingeling bloggen (hahah vad fult det där lät)"



hahahaha :D

anieee

sv: visst var dem! jag älskar skorna!

Emma

sv: tack, du hade en hel superfin outfit :)



hur mår du då?

elina

Haha, jaa ganska weird :D

Kram

isabella

vad menar du med det? :)

Felizia Höök

SNYGG TRÖJA :) var gärna med och tävla om att bli veckans blogg hos mig :)

isabella

jaha okej! :)

Nej men dom tar kort och så kommer det direkt på en sida där jag kan logga in och beställa hem bilderna :D

Inte för att jag själv vill ha dom men mamma vill..ja du vet :)

Emma

sv: jo det är bra, vad är din favvo blogg?

Olivet

Sv; tack:)!



snyggt linne förresten, vet du om det finns i vitt? Olivet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: