slide show

The rest is still unwritten



Gillar verkligen den här långsamma versionen av unwritten som spelades i slutet av de allra sista avsnittet av the hills.. (saknar the hills!!) vad tycker ni, är original versionen bättre? :)
dannie

haha ja ;) En råga bara, vilken är din favo blogg? Puss!

Hanna & Lina - en fotoblogg

Sv:

tack :D, vad tycker du om våran nya design?

sofia

nej! skönt att någon håller med mig!

Hanna & Lina - en fotoblogg

Sv:

mmm (: men jag skulle nog vilja ta bort texyen i headern men jag har tagit bort "orginalbilden"..

dannie

okej ;) Kan int du ha frågestund? :D

Amanda

sv: Tack!:D

Marika

Sv: Ja det är skitgott=)

HANNA

sv: aa :) gör dudå? :)

A M A N D A

sv: haha de gjorde vi fast tog inte kort då :)



tävling på bloggen -> pandakiing.blogg.se <-

agnes

jaha okej :) vart bor hon då?..

händer idag?

R

Det var en bra version av sången faktiskt, synd att den inte finns som clean version. Allt bra med dig?



Kram

Alina

sv: jaa :)

Vannichi

Hur mår du idag :)?

Lanah

Jag tycker den var riktigt bra! Tycker det var en perfekt låt till The Hills avslutningen. Saknar också det. Speciellt Lauren, hon är ju helt fantastisk!

Sandra

gillar också den versionen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: