slide show

STROBELIGHT



Jason derulo är sååååå sjukt bra.. har bloggat om flera av hans låtar förut.. strobelight är dock favoritlåten just nu :) tycker ni han är bra?
LISOU

vad gör du för något ikväll då?:)

LISOU

okej :)

nej intemkt, ska snart gå och lägga mig!

Jenny

sv: ja visst är dom :) gillar nog nr 2 bäst :D

emelie

sv; tack :) ja verkligen!

A.C

tackar..lägert då?:D

maria

hans musik är grym!

sarah

eller hur de bästa sällskaps spelet:)

strobelight e grym!

LISOU

absolut :):)

Fanny

Tack så mkt!

Hoppas du har haft en bra dag!

Jättefin blogg!

Kram:)

Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

hallå :D

jag vill ge dig beautiful blogger award! ^^ gå in och kolla i bloggen för hur du ska göra, om du inte vill eller orkar eller sådär kan du bara ta det som en komplimang att jag ger dig priset! :D

Hanna

sv: eller hur=D<3

Zami

sv: Tack så mycket, jag blev väldigt nöjd denna gången :D

Jenny

han är en av dom bästa:D!!

kram

Catomaryam

Nice site, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: