slide show

Sommarlovs-resumé del 1

11/6:

Första dagen på sommarlovet fick jag hem 2 par snygga shorts från h&m

Åt god mat med familjen och fick pengar för mina betyg

15/6:



Shoppade lite.. inte ofta jag gör de liksom?!? ;)



Åt världens godaste glass

18/6:



Outfit

21/6:



Åkte till min syster och hälsade på lilla monstret..

23/6:



Gjorde chokladmilkshake, sjuuukt gott :D

24/6:



Fotade lite



Kom ihåg att jag sa att jag skulle använda de här sandalerna typ hela tiden.. har använt dom ca 2 gånger, haha

25/6:



Midsommar.. har inga bilder (förutom egopics) så hoppar över de.. hehe

29/6:



Klippte mina jeans.. big mistake, dom blev alldeles för tighta ;p som tur va så använde jag dom nästan aldrig ändå

To be continued....

zandra

jo det är ju gott det med =)

Anonym

Ja den blev faktiskt god ;P Trodde inte jag skulle lyckas med den ;P

Hu är det med dej då? :)

Anonym

härlig sommar har du haften bfra dag? <3

Frida

Gran Canaria :D

jag skulle bli jätteglad om du ville rösta på mig här http://sjondinen.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment jag tackar dig såklart i form av en fet länk efter tävlingen :) jag är nummer 3 och man får rösta 2 gånger :) det skiljer bara en röst mellan mig och en annan tjej och tävlingen avgörs IDAG! snälla hjälp mig att vinna!

Emma

sv: allt är bara bra här :D hos dig då?

Cissi

Vinnaren av dagens blogg är utsedd, kolla om det blev du! :)

jennifer

älskar de första shortsen!

Amanda

Det lät snyggt! tack för tipset! :)



det var så lite så!



Kul med sommarlovsresumé! och gott med b&j! :)

Liz

Åhh härliga bilder!:D

Puss

snygga shorts högst upp :)

Jennifer

sv: det är skönt att höra :) jo, det är fint här också!

Sofie

Så trevligt med sommarlovsresumé, med bilder!

Alexandra♥

jopp :P Vad har du gjort idag? :)

senada

hejhej fin blogg! ")

ANIISHH

fan va gött att få pengar för sina betyg ;)

bbaraaelin

sv: ja det är så snyggt!:)

c l a u d i a [MODE]

svar. jaha, det är bra med mig :) skolan har väl dock inte varit det roligaste, men kul att träffa alla igen! :)



fin blogg du har!

Lisa

fin och rolig blogg :)

kolla gärna min

kram

gabriella

Fin blogg!:)



Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga eller bara kika runt lite och se om du gillar den eller inte:)



Ha det bra , KRAM

LOVA

Fett colliiiiishh bilder ;D Viken betyg?

jenny

verkar ha varit en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: