slide show

Sommarlovs-resumé del 3

1/8:



Fick hem en mysig halsduk från la redoute

3/8:



Åkte på kryssning till tallinn med min bästa vän



Köpte dkny parfym där..

4/8:



Gick i land i tallinn (finns massor med bilder i resekategorin)



Outfit - klänning - nelly.com
 | skor - wilflower by kenza

9/8:



Sötnosen

13/8:



Outfit - t-shirt - monki | shorts - h&m :)



Fick en liten mini-pc som en tidig födelsedagspresent (har inte fyllt än) och blev superglad :D

14/8:



En av många sköna utekvällar på balkongen i solnedgången



Jasmine
gräslök

15/8:



Wilmisen gillar datorkartongen, haha sötis..

20/8:



Fick ett par riktigt snygga leggings från h&m.. funderar på att ha dom imorgon om det är dåligt väder :)

21/8:



Nästsista dagen.. igårkväll hittade jag ett supergulligt spel på min nya dator, haha ;)
Fiaa

Hej jag är me å tävlar om att bli veckansblogg och skulle bli superglad ifall du röstade på mig!:)

http://sistahsis.blogg.se/2010/agust/finalisterna-ar-har.html#comment



ALLA som röstar blir länkade i ett inlägg på min blogg:)

My

okej,:)

Gud va nice att åka på kryssing!! har alltid viljat göra det :D

HANNA - Vinn armband för 250 kr!

Sv: tack :D allt bra med dig?

Kajsa

Snygg halsduk!:D



Ha en riktigt goo Söndag!:D

- JenU

Svar - Jodå här är det bara fin fint =)

Hur är det med dej?

Maria

Jodå, allt bra med mig, trött som tusan efter gårdagens äventyr :P sj då?

Amanda

Kul med sommarlovsresumé! :D

Anonym

Ja, jag har haft mina stunder men det börjar ljusna mer och mer :) Hur är det med dig idag?

therese

tack så mycket! (:

anna

tallin låter kul!

jennifer

snygg halsduk:D

fatimaswary

jäkla snyggt ställe stallinn var!!:D

julia

fina bilder, jättesöt klänning!



sv: haha ja de är värsta bra ju ;P

Emodia

snygg halsduk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: