slide show

Skjorta i sidenkvalité



Hittade en snygg skjorta på bikbok som jag ska kolla efter i stan imorgon kanske.. hoppas att den finns! blir nog snyggast till leggings och ett par högklackade skor! :)

299:- bikbok - hot or not?
Moa ♥

sv: hehe okej :)!

Nathalie

idag har jag gått promenad i solen och pluggat matte! svara gärna på min kvällsfråga:)

jessica

hot, fett snygg :)

sandra

sv: tack :)

J U S T S I N G I T ★

sv: ja sjukt fina ! :)

nicole

sv:Verkligen:)

å den där har jag i vitt! superskön



/Shoppaholly

Emelie

Hej, allt bra?:)

MAARIAWH

sv: Ja visst är det :)

Tiliaouw

jag äslkar sims, haha :P

tova

defenetly hot! Supersnygg jue!

Sandra Ackefjord ♥

Den ser mysig ut :D

Amanda

Riktigt snygg skjorta! jag tror också att den blir snygg till leggings och högklackat! :)

A.C

tackar^^



haft en njas helg då?:D

SIEL

HOT!

evelina

hot!

Sv; Visst är det :D

Caroline

tack :D

riktigt söt skjorta!

Jillou:)

sv: Den va fin den! :)

Rebecca

sv: tack :) Allt bra?

Anni

like it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: