slide show

Shopping









Från gina, 149:- st

snygga va?
MOOOLLYS

Jag med :D vilka hejade du på?

Alexandra♥

Okej :) Vilket lag hejade du på? :)

MOOOLLYS

OKej :P

Maja

Snyggt!

Jessicka<3

fina tröjor ! :)

>> BARAMAJAAS <<

tack:D

Sandra Ackefjord ♥

Jättefina :)

MOOOLLYS

Handboll :D

Maja

sv; btw, jag har några awards att dela ut om du vill ha? :)

emelie

ja den är snygg!:D

Kajsa

Hej!

Undrar bara om du skulle kunna göra mig en STOR tjänst och rösta på mig i en tävling? Klicka bara på länken och tryck på "rösta-knappen". Det tar bara 2 sekunder och jag skulle bli OERHÖRT glad!

Tack på förhand! :)

http://gogreen.se/picknicksm/entry/196

ASIAT

hej, vad gör du? :)

kramkraam

Alexandra♥

Jag tror inte att det finns nåt bloggar lag. Dem har aldrig sagt något om det.

emelie

sv; det är faktiskt bra. kollade på det idag igen! ;)



snygga tröjor. båda från gina? :)

cindybui

vsg :)

Julia

sv; haha ja de är det :)

gillar tröjorna!

w :)

elrhur! :d

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Va fina!



Tack så mycket :)

karoline

Sv; aa preciss!

Julia ♥

sv: ohja, det var mumsigt :D



allt bra med dig idag? :)

kram

AJi - amanda janson

häärligt! jo det är bara bra med mig också:D

hanna

super cute :]

frida

fina kläder! =)

Marika

Sv: Ja=)

Angelica

Har faktist beställt den lila.

Kännde att den passade mer till bröloppet.

Men kommer säkert beställa den svarta också :)

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

varse (:

MYMiC

Galet vad fin den svarta toppen var :o

Loooove it!

Rebecca

Jättesnygga ;)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Åh, så snyggt!



SV; Det gick jättebra!:D

Emelie's WickedTime

oh så snygga, gillar den svarta med blommor extra mycket!:)

Mimmi

finfina saker! :)

matilda

snyggt, gillar den översta :)

j e n n i f e r

gillar spetströjan:D

julia

jag gillar spetstoppen, fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: