slide show

SHOES









Några av mina favoritskor just nu ♥ vilken/vilka är era favoriter? =)
Alizzia

Sv; Jo det är bara bra:)

Matilda

jag är avundsjuk mina röda converse är mina absoluta favoriter :)

FIONA - en ointressant vardag

tack :D snygga skor!

Karro;)

sv: okej!!:)

Julia ♥

sv: jodå, bara bra! :)

hur mår du?

kram

JENNNNNY

sv - yes!

hur är det med dig? :)

Elina - DALKULLA

Jo det är bra :)

Sissi

så snygga allihopa!

Lucy

sv: haha tackar, snygga skor :D

Arrie

sv: ja! :D



jag har likadana skor som du har, klackskorna med nitar på bild 3 :) sen har jag självklart converse ;)

Malin

dom på sista bilden med dragkedjor är snygga :)

Kim

sv; ja verkligen! vill ha! =)

jennifer

sv; hihi visst :D



aLLA var skiiitsnygga! :D

Adara - teckningar, foton, drömmar

hihi snygga skor! :)

gillar de längst ned till vänster, har likadana! ;)

GUEVACCI

yes :D

Gabriella

Snygga!

joanna

faan va snygga skoor!!!!!! ")


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: