slide show

Shirts



Hittade 2 snygga (och höstiga) skjortor på gina tricot.. blir snyggt med ett svart smalt skärp, leggings och converse..

hot or not?
jessica

tack! :D

Jessi Fox

åh.. har du luktat på den där nya rosa dkny?

Anonym

elller hur, man slappnar av.. så jävla härligt:9

Jessi Fox

ja.. den heter typ blossom eller nått shit.

jessica

händer imorgon? :)

Therese Ejenstam

<3

Sofie'

SV, Hehe okej ^^

Maria

Hot :)

Cassandra

Sv; ohjaa :D

emma

fina :)

Safa

händer idag ?:)

cornelia

skjortor är görsnyggt:) speciellt dom i jeans, ett måste i höst enligt mig.

allt väl med dig?

/kaya

Sophie

Jag försöker hålla bloggen vid liv bara för ni är så otroligt söta mot mig.



Ha en fortsatt trevlig sommar.

Pussar och kramar ♥ /Sophie

malins blogg - fotoblogg

hiss:)



nu är blogg-bedömning igång på bloggen ?

vill du att jag ska bedömma din blogg oc skriva vad jag tycker om den så skriver vad jag tycker om din blogg i olika punker som tex:

- första intryck, skrift & bilder, design och bloggen i helhet



skicka en kommentar med:jag är med. så kanske jag völjer dig !:D

rosanna

sv: jaa absolut!! Tänk dig dom skorna till dessa skjortor där upp till!!



hot

Jessi Fox

japp! jag ska nog faktiskt kolla närmare på den där svartröda skjortan..

Sophie

Sv: Yes. :)

Therese Ejenstam

:D<3

Sophie

Sv: Jag oxå! Inte nog med att den är döläcker så är den så sjukt mysig oxå!

jessica

ska kanske va med min pojkvän & så, annars vet jag inte :)

Jessi Fox

nice! va gör du för bus då??

Safa

typ bara ta det lugnt :) hoppas du får en bra kväll =)

Rebecka Berg

Tack så jättemycket! (:

Nadja

Sv: Tack så jättemycket! :)

Snygga!

Jonna

sv: de kan ja tänka mig :) oh dom där två snyggingarna slulle passa perfa i min garderob ;)

Emily

sv; aa svart är bekvämt o passar till det mesta!



Gillade verkligen skjortorna, blir assnyggt till outfiten du beskrev också :)

IISABEL

haha, tacktacktack! :D så glad jag blir!:D

felicia

sv; tack! :)

nicole

sv: Tackar:)

låter fint det , snygga skjortor du hittade på



haft en fin dag?

/Shoppaholly

ASIAT

http://www.youtube.com/watch?v=q_gfD3nvh-8

ASIAT

vad har du gjort idag? :)

kram!

Jenny

hot !



kollade faktiskt på dom inne i stan idag :D

IISABEL

Nu har jag en liten frågestund, varför inte passa på att delta och fråga mig något? Precis vad du själv vill! Det låter inte helt fel va? ;)

Annars får du ha det bra och hoppas jag inte störde!

PUSS!

Patrik

grymt snygga :D

Elin

Sv; Tack!



HOT!:d

t h a i p i n n e n ♥

sv; hejsan, förlåt för att jag inte orkar svara på era kommenterer eller blogga,men det tog precis slut mellan mig och min kille som jag varit tsm med i 8 månader. så jag har de väldigt jobbigt just nu,

vet att många kommer skriva vad har hänt/ varför mår du dåligt osv men jag orkar inte skriva till en och en utan nu får alla som kommenterat min blogg som jag inte svarat på en veta de så slipper jag de.

hoppas era liv är bättre än mitt, puss !<3

joanna

dom va skiit snygga!! ")

jch

snygga skjortor

Al

de är riktigt snygga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: