slide show

SAILOR



Hittade precis 2 söta "sjömanskjolar" som jag kallar dom för.. riktigt söta. med ett vitt linne (instoppat i kjolen såklart) till och ett par vita loafers eller liknande blir det säkert jättesnyggt! ;)

199:- cubus, hot or not?
Erika(jyringen)

sv.mmhhmm,minst sagt =)

neda

:) är allt bra ?

anisa

Vill du vara med i veckans blogg tävling ?

Skriv bara i en kommentar att du är med :)

Johanna

Tack (:

Clara

sv:åh tack så jättemkt:)!

Filippa

Istället för ett linne tar jag nog en snygg body!

Fina kjolar

casa

tack :)

Tasha

ja och det är ju hemskt när man har världens fobi för de! blöö:P

LISA

SVAR: Tackar så mycket :D

jennifer♥

Svar; tack söt!

Matildaz

Söta:)

Tasha

har du ngn rolig fobi då?:P alltid kul att veta sånt:D

Tasha

getingar och humlor är rätt söta så länge de inte kommer nära:P

maria

ja :)

allt bra med dig?

Erika(jyringen)

sv.åt precis upp slutet på en cookie dough som jag hade i frysen =) gissa om den smakade gott =P

Erika(jyringen)

sv.det kan jag i vart fall lova att det gjorde =)

Tasha

haha så sant! och när de flyger in till lägenheten och man får inte ut de:P

LOVISA

Söta kjolar :D Okej, härligt :) Jag ska nog bara ta det lugnt :d



Fråga gärna något i min frågestund :)

Julia ♥

really hot :)

sailor är najs :D

kram

Tasha

hehe ah:D

Al

va söta !

J

resultatet av dagens fråga som du svarade på är nu uppe! Kika in och se på resultatet (a)

Matilda

Sv; jo den är bra!

söta :D

Ida

SV: Kul att höra din åsikt! :) Haft en bra dag? Pussar, ;)

LOVISA

sv: Tack så mycket för din fråga! :)

Vad gör du för något? :)

Erika(jyringen)

sv.blev du inte liiite avis på mig?? :D

MYMiC

söta :D vem är inte svag för sailors liksom ^^

sofia

tack :D

Erica

Sv: Naj inte jag heller... vad gör du?

MATILDA ROSQVIST

HOT :D!

CAMIE

Jättefina :D Gillar dock den blåa mest ^^,



SV: Hehe, ja han är en riktig sötnos =D

Elaine

Den blåa var fin:)

Klara

Snygga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: