slide show

Rose colored glasses



Vad tycker ni om kelly rowlands nya låt rose colored glasses? själv så älskar jag den ! kellys nya låtar är riktigt bra!
EmmiHeiskanen

Hihi = )

LOVISA

sv: Verkligen, älskar att åka utomlands :D

Linn

jag med! har aldrig varit så lycklig..

Nathalie

tack för din röst! vinnaren är nu utsedd:D

Malin

Awesome:)

Erica

SV: Ah visst é de! Allt bra med dig?

Eila J

Haha, regnat hela dagen hos dig också? :o

EmmiHeiskanen

; )

ica

sv; tack sötis! :)

vaska

Den är grym! :D



Sv; Tack

M

SV: Ja! :D



Gillar nästan alla hennes låtar. :)

Theresen

sv; okej, jag hör av mig när jag har lottat ut "finalisterna" :D



okej, ska rösta (;

Kitty

fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: