slide show

Powerwalk

Det var riktigt skönt att springa (& powerwalka) ska försöka att börja med de varje morgon/förmiddag men vet inte hur det blir med de sen när skolan börjar.. men ja det var bara det jag ville berätta, intressant? heeehe.



För ca 1 månad sen
Majs :]

Fin header :)

MATILDA ROSQVIST

Sötnos ! :)

- JenU

Härligt med motion på morgonen =)

Erika(jyringen)

sv.haha hur kan det komma sig att du redan känner mig så bra?

fia

Den är grym =)

Rebecca

sv: tack :)allt bra idag?

c.

allt bra idag ? :)

Filippa

Älska powerwalking!

simone

låter häärligt det:D

Sanna! :)

SV: ja ska på stan idag så ja får kika efter den! :) va fin du är!

grymt skönt att få ryck å bara dra ut å spring å jogga å ha sig,!

Alida

Sv: tycker jag me=)

julia

jodå, de är bra :)

Erica

SV: Okej, jag börjar den 17:nde! :)

CHIRRE

det är så skönt efter att man har tränat!:)

Anonym

svar: taackar :)

Philippa

sv: tackar!:)

sofia

sjukt intressant ^^

nemen faktiskt, jag har också funderat på att göra det på morgonen. blir dock ganska jobbigt med skolan... .:/

Erika(jyringen)

sv.kanske för att du har det så själv?

Novembersara.

Åh vad söt du är =) Och en fin blogg har du! är allt bra med dig?

pati

tack:;D

njuuut av dem!

sofia

härligt att röra på sig lite ibland :)

josefine

sv: tack :D

MATILDA ROSQVIST

Hehe okej :)

Rebecca

sv: jadå :)

t h a i p i n n e n ♥

vad söt :))

HANNA MALMSTEN

Sv: ja det tycker jag! :) Den ger ju ingen mirakelvolym haha, men lite iallafall :)

MATILDA ROSQVIST

Nejdu :D

pauline♥

söt bild:D

pauline♥

varsegod:D

vad ska du göra ikväll?*(:

jennifer

skönt med powerwalk :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: