slide show

Parfymer



Jag åker ju på kryssning till tallinn imorn och ska (förhoppningsvis) köpa parfym där.. frågan är bara vilken man ska välja? det är ju typ omöjligt när det stinker parfym i taxfreen, haha.. det lutar mest åt escada eller dkny iaf.. vilken skulle ni valt? ♥
madde

sv: hihi:D Jag såg faktiskt på den(A) ♥

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

Åh, jag har haft en sån där Christina Aguilera parfym, fast inte med det där rosa :D



svar: javisst är den bra? :D Tycker du om Darin eller? :)

Nadja

Sv: Tack! Ja :). Jag älskar ju DKNY och har 2 olika parfymer av den soerten och hudsalva m.m. så den skulle jag ha valt :)

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: nej, det har jag inte, luktar den gott? :D



ja, fast jag tycker att "Flashback" är bättre :)

chaiimphoemphon

sv: okej jag ska tälta :D

Marika

Sv: Precis:)

Elina - DALKULLA

Hihi, visst är han :)

Allt bra idag?

Naaaan

sv;Tack så jätte mycket :D

Ställ gärna en fråga i min frågestund! :)

Jennie ♥

sv: tacl så mkt :) hur är allt med dej?

kram

[Foto & Vardag]

svårt med parfymer tycker jag, dock har jag alltid kört på Davidoff, kolla om du ser den :) Luktar kanon, blå flaska.

LINA

jag har dkny och skulle du køpa den så skulle du inte ångra dig! :D

Maro? (:

sv; Ja. Riktigt bra är den :D

Maria

Jag skulle nog också valt mellan dkny och escada! Tror de hade blivit dkny till slut :)

madde

sv: hehe:D

Vad gör du då? ♥

Matilda

escada :)

Alizzia

Christina Aguliera parfymen luktar såå gott:)

Allt bra med dej?=)

Sandra

Jag älskar escadas alla parfymer! :D

linn

escada:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: