slide show

Ny plattång

Min plattång som jag har nu är väl okej men jag är ändå ute efter en ny. jag vill ha en med rundade kanter så att man kan locka håret också och såklart ska håret bli platt fort (man får hålla på i år med den jag har nu.. suck) så om ni har tips (helst inte allt för dyra) så säg till! =)



Ett plus om den rosa... hehe ;)
MOOOLLYS

Åh det är jag med :D ajg gör inget alls :P

LOVISA

Den där har jag, fast i svart, den funkar jättebra på mitt hår iallafall, ganska billig också :) annars om du vill ha med rundade kanter finns ju iCurl :)

MOOOLLYS

Och har tråkigt :P

julia

haha! ja :) söt plattång (a)

Linda

sv: tackar :)

jag ska uppdatera mig till en D300s, men som inte har kommit än :D

s o i n i n e n

sv: Haha nej inte ännu,

Haha ja om inte snyggare:D

MOOOLLYS

Aw :( synd om oss då xD

ElinAmanda

sv: tack så jättemycket! :)

julia

mår du bra då? =)

julia

yes :D:D

ElinAmanda

sv: yes, allt är fint! :) själv?

Sandra

sv. tack :)

MYMiC

Den på bilden var inte dåligt söt :D

LOVISA

sv: Så lite så :) Ja icurl är som en plattång med rundade kanter så att man kan locka håret med den också utan att få såna där hårda kanter :)

susy

icurl eller en gama, dom e super! gaman kostar typ 700 men det är den värd

julia

yes :D

Kitty

- håller med :D

susy

Gör så :)

MYMiC

Haha jo, precis ;D

HANNA

va söt! :)

sv; ja de vill jag med :D

elin & malin ★

fin blogg ;)

hanna

sv; tack så mycket!

//Kram Hanna

sofie

visst är det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: