slide show

Nails





Målade mina naglar idag, fick bli en söt ljusrosa färg.. innan hade jag ett base coat lack som innehåller bl.a vitamin b5, e och f.. greeeat. sen målade jag på den ljusrosa och avslutade med ett lager base coat igen för att få de lite glansigare.. :)
lovisa

fint nagellack:) vad händer ikväll?

Sandra Ackefjord ♥

jättefin naglar :)

Nathalie

prenumererar du på någon tidning?:D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Jaa :D

LOWA - En musikblogg

Hoppas du har haft en bra tisdag! Kram :D

MADDES

tack :) fint nagellack! hur mår du?

Frida

sv; Tack så mycket, vad glad jag blir :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg har blivit utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! :D

jenny

tacktack! =)

MYMiC

Neutralt och snyggt :D

Thumbs up!! : D

Emily

Ljusrosa är alltid fint att ha på naglarna ! ;)

Anna

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: