slide show

Mot tallinn




Wieeeee ikväll ska vi slå klackarna i taket och imorn går vi omkring på tallinns gator.. får väl se om det finns nåt kul att hitta på där! mobilbloggar kanske nångång. CYA ♥
E M M A L I N D E L L'

sv; hehe, då är jag inte ensam om det då :)

FOTOGRAF Anton

tack så mycket! Hoppas du sovit gott :)

Engla

Sv: Ja XD



PJOHANNAS

SVAR; japp :)

LISOU

åh, hare så kul ! :)

aww

ha så kul i tallin :D

Julia ♥

gud vad kul med tallin :D

kram

[Foto & Vardag]

hoppas ni får bra väder :)

emelie

tack för frågan :)

Ella och Sofia

sv, varsågo :)

Anonym

Hejsan:)

tänkte ha min första frågestund i bloggen, hade varit roligt om du ställer en eller två frågor:) kramis

Joanna

SVAR: Ja jättegott! ;)

jessica

tack för tipset! :D

Lynn

var där förrförra året, vackert! ;D

Nadja

Hoppas du får det trevligt :)

malins blogg - fotoblogg

ah kul:D!

Emelie

Tack :)

rebecka

sv; ah visst är den (:

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Ha så kul :D

SV; Kul att du tycker det :)

carro öhman

svar; ja underbart! Hur är det med dig? :)

Dolly

tack babe

malla

förlåt för sent svar, men har vart borta.

Hur ät det då?

MYMiC

Åååh, gud vad roligt! Ha det superskoj!

Nathalie

åh ha så kul:D

Maria

Åh vad fuskigt! Ha så kul :)

Karin

tack! ha det så bra i tallinn :)

Emily

sv: aha va kul, där har jag varit. Har för mig att det finns något stort shoppingcentrum där ;)

SARASTiLLE

hoppas du får det jättebra :)

J

sv:

tack :DDD

allt brA?

emma

Ha det härligt :)

anna

sv; tackdu :)

allt bra me dig då?

Jenny

åh va roligt, ha det så bra ! <3

SHORTY

svar: tusentack:) hoppas du kikar in igen!

sofie

har svarat på din fråga nu :)

Johanna

Låter härligt!

saarA

have fun!

Maria

Åh vad roligt med Tallinn. Det finns massvis med bra skönhetssalonger där har jag hört, typ manikyr och pedikyr med mera, men inte särskilt mycket shopping. Eller shoppingen finns såklart, men det är svindyrt.

Junitjej

Ha det så kul!

Jennifer

Åh vad roligt! Hoppas du haft det superbra =). Kram

Anni

vad kul!

MEvie♥

vad hittar du på idag då?)

Rebecka

Sv:

Jaha, vad roligt:D



Ha så trevlig!



Kramar Rebecka

LINA

jag håller med! :) ha det så kul! :D

Sandra

Kul

R e b e c c a

Åh ha det jättebra :D

Aye¨

Hejsan^^

Allt bra idag?

Vad gör du?

Kram kram<3

Karro;)

HEY!:)

fototävling på min blogg:)

intresserad? Ta en titt!!:)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Tack så mycket :D

det var ett tag sen men den finns kvar på rea för halva priset nu så den kostar typ 150 kr tror jag :)

casa

hej! nu är jag tillbaka igen. Allt bra? :)

Anonym

outfit tävling på min blogg om du är intresserad:)

Nathalie

kan ju va bra o säga vem det e från..

MariaExpressen

Åh;) ha det kul!

LIENE

där har jag bara åkt igenom och varit på deras hamn. Vill till tallin någon gång på riktigt:)

Anonym

Har någon vart i Paris?

I sådana fall hade jag uppskattat alla tips om vad man måste se, mat, shopping osv. Kvittar vad det är, blir glad för allt=) hihi.

louize

vilken söt blogg :)

Följa varann via bloglovin?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: