slide show

Med lite redigering..

Jag redigerar nästan alltid bilderna (iallafall systemkamerabilderna) innan jag lägger upp dom här på bloggen, här är ett litet exempel på hur stor skillnaden är mellan en oredigerad och redigerad bild:





det jag har gjort är att fixa konstrasten, förstärka färgen och göra bilden skarpare. visst är det en ganska stor skillnad ändå..?
för er som undrar så redigerar jag bilderna i photoshop cs3, photoscape och ibland i picasa (gör oftast bara collage i picasa)

nu hade jag tänkt kolla på disaster date, haha visst är det bra? ett av mina favoritprogram.. :D
soofie

sv: jodå :)

Micaela <33

Sv; Svarar på kommentarer ; )

Anonym

den luktar as gott:D

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

va tycks om mina ringar?

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

va tycks om mina ringar?

Karo

Sv: Näe ;) Vad har du gjort idag då? :)

destiny <3

sv; jag med :D allt bra?

Hannah

Sv; Taack :)<3

Super snygg blogg!

Allt bra? (:

Fanny

ja, men eller hur? Den verkar kanon bra! Snygg blogg förresten :))

Emelie - EMELIESPLACE

Jag redigerar alla mina bilder... ändrar kontraster och lite sånt bara :)

Mahshid

Sv: det är juh helt awesome :D

Snygg bild :)

bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Vinner jag dessutom pris är det er jag delar vinsten med.



http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Skulle iaf bli jätteglad för din röst

Kram Bitte

maria

sv: tack!:D eller vad man säger.. dom lila har jag aldrig använt.. jag undrar varföR :O

[Foto & Vardag]

stor skillnad

jag gör också lite småändringar ibland, brukar oftast bara bli bättre :)

kerstin

fin den nya blev

Jennifer

Det kan bli riktigt snygga bilder när man redigerar, synd att jag inte är så bra på det bara =P. Vad händer idag då? kram

MOA ~ FOTO

Hej! Nu börjar jag blogga igen, mosiie.blogg.se! :)

Hoppas ni fortsätter läsa min blogg, kram/Moa

» P H O T O L E N S

SVAR: Jadå, H&M gillas! :)

ingrid

vilken skillnad det blev! :)

agnes

jahokej, vet inte rikigt :) händer idag? fina bilder!

MyzaaN

ja det var väldigt mysigt :D

stylecaaat!

oj hihi, vilken förvandling :D

Linnéa

Kul att man kan redigera o pyssla så mycket med bilder <3

Amanda

Ja, det är verkligen jättestor skillnad på redigierade och oredigierade bilder! jag brukar också ändra ljus och sånt i picasa. :)

Linnea

sv: Okej, tack! Snygg redigering!

jennifer

snyggt de blev :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: