slide show

MARIN



Jag älskar marinblått, randigt och oversize så de var väl rätt självklart att jag skulle gilla den här? den kommer iaf från monki (finns även en i gräddvit med svarta ränder) och kostar 300. matchas enkelt med leggings och vita converse. like it?
LISOU

okej .:)

sofia

gud ja!

Caisa

sv: du kan bli medlem gratis men när du ska tanka ner pengarna måste du ha dina mammas eller pappas uppgifter men du kan ha ditt kortnummer så att pengarna ändå hamnar på ditt kort om du fattar :D

l a b i i o s r o s a d o s ♥

svar: inte mycket, haha:P

nicole

sv: kul att du är med :D



/Shoppaholly

Sofie

Marinblått är så snyggt!

Nathalie

den var snygg!

Sofie

sv: Naw, du är så söt! :) Tack, tack!

Maja :)

svar; Tack! :D

Josefin

Hej hej! Klicka in på min blogg och svara på dagens fråga så blir jag glad.

Tack så mycket! :)

Maja :)

svar; Ja :P

jennifer

SNYGG :D

Hanan

Bara bra!



Händer nått speciellt imrn dårå? :D

EEMMAAH

Heheh okej:)



Snygg tröja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: