slide show

LACE



Spets är alltid snyggt tycker jag! dom här snygga t-shirtsen kommer från gina tricot och finns även i 2(?) andra färger.. den vita gillar jag mest iaf.

hot or not? ♥
felicia

svar: ja, ganska :)

Emelie

Haha ja sen bättre att spara de pengarna :P

Cajsa

hehe..xD

nej redigera lite bilder nu då! :)

felicia

svar: hehe

becca

tack!:)

saga

jag tycker också den är ganska bra :)

felicia

svar: ja det är super sj?

Cajsa

fan! man kanske skulle passa på och öva sång medan syrran är ute!? ^^

Tei

Svar:

Tack så hemskt mycket! :)

madde

sv: hihi tack för tipsen:D



aw, vilka fina. absolut hot! ♥

Anonym

;P

LINA

snygg blogg! :D

Arrie

sv: ja, men lika bra det, få livet i rullning igen ;)

amanda

ja :d

c/

Hej,jätte söt blogg du har,vi kan gärna följa varandras?

kram

Emelie

Ja :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Den vita var snygg :)

PJOHANNAS

SVAR: japp, händer ikväll?

/pjohanna

Fredrik

Gillar din blogg, hoppas du får en bra kväll =)

Nathalie

allt är bara bra:D själv?

emma

okej haha :)

clara

vet inte vad jag tycker.



sv; allt är bara bra här! själv då? =)

Nadja

Sv: Tack :) Haft en bra dag?

Em

sv; Jodå, de är bra här med :)

Har du gjort något skoj i helgen?

chaiimphoemphon

sv: ja! :o

Matilda

Sv; ja han är så fin :)

Cicci

Hot helt klart :). Har en som liknar den där vita fast min är mycket fulare.. Kankse får köpa en ny. Vad kostade dom på Gina tricot?

amanda

hihi :D

amanda

va med en kompis och sen på bio med henne :D sj?

Maria

Snygg! :D Jag gillar också spets. Hur mycket kostar den?

Sandra

Finfina!!

Sissi

sv; tack så mycket :)



åh, fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: