slide show

Kryssning till tallinn del 3

Har inte så mycket båtbilder att lägga upp så det får lite tallinn bilder igen.. hihi







Ett lite mer mordenare tallinn



På båten på väg hem blåste det asmycket, vattnet skvätte upp till fönstret



Typ snowslush









Stockholms skärgård



Snart framme i hamnen igen

Hoppas ni tyckte om att kolla på bilderna ;)
MAARIAWH

sv: Ja visst är dom! :)



Fina bilder :)

Safa

bara bra ;) vad ska du hitta på idag ?;)

Misha

SV: tack för din åsikt :D

och vad är det för kamera du använder förresten ? :)

MyzaaN

tallin är super mysigt :D

Sandra Ackefjord ♥

Dom är det :)



fin blogg :D

jag följer dig gärna på bloglovin om du följer mig :D

Sandra Ackefjord ♥

jag har lagt till dig :D

carolinakarlsson

haha! ;D

n

sv: samma :)



allt bra idag?

/_Shoppaholly

mk

ah den e riktigt bra :)

jessica

ska straxt duscha :)

Eila J

Tack du!

& fin header du hade då :)

A

fin blogg (;

jätte fina bilder!



sv: ja ellerhur:D

jessica

händer idag då? :)

mk

a,allt bra idag då? :)

Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Tack :) Allt bra med dig?

linnea - http://photobylinnea.blogg.se

sv ; tack så jätte mycket!

Anonym

Tjenare :) fin blogg, och härliga bilder! :D

joz

fina bilder!!

hoppas du får en bra dag!!

li

sv: visst är den bra?!? :d<3

Isabella Luther

Svar: joru! Inte skulle man tacka nej till det där ;D!

R e b e c c a

sv: vsg ^^

Elin

sv: Tack :)

SAAHA ♥

s: tackar :)!♥

emelie

jag med :(

BeBrave

fin blogg .)

jessica

ska in till stan med en kompis :)

Nena Schönberg

fina bilder

filippa

Sv: Jaa, jag älskar alla fruit shoot:P Har du druckit den som var på bilden?

Kram ♥

Caroline

Sv; tack :)

Linnea

re: ja ;)



Fina bilder! :)

Safa

ut och fota en stund ;)

kitty

- tack ;D

Anonym

Jättefina bilder!

Emily

Blev ngt fel med kommentaren innan...

Fina bilder, vad är det för kamera du använt?

nicole

sv: ja verkligen :)



yes

va gärna med i veckans blogg

/Shoppaholly

Filippa

Mysigt! Inte så jag har föreställt mig att de landet ska se ut. Var kryssade ni? Bara till Tallinn?

IDA

snälla kan du hjälpa mig att bli veckans blogg? jag skulle vara evigt tacksam!! :)



vore jättesnällt om du röstade på mig, nr 5 här:



http://beatricelinneaa.blogg.se/2010/august/utkast-aug-7-2010.html#comment



tack på förhand:)

Therese

Klicka dig in på bloggen med detsamma! Du är en av finalisterna till ''veckans blogg'' i min blogg, stort grattis! ♥



Kramisar, Therese

kitty

Hejsan!

Jag har en ny blogg som du gärna får kolla in! KittysCloset.blogg.se och det skulle betyda mycket om du skulle vilja besöka den!

Puss!



Om du inte gillar sådana här kommentarer så är det bara att ta bort den, men just du är utvald! Alla som någonsin kommenterat på min förra blogg skickas detta meddelande till nämligen :)

AB PW

det är ju så sjukt gott med nattmacka ! :D

cissi

Hoppas du får en fin lördag! =)

J U S T S I N G I T ♥

sv: ja eller hur ;D

Therese

Sv: Tack så mycket :)

smilla

sv: jo jag tycker den är jätte bra:)

dom är ju inte så dyra heller:)

gud vad härliga bilder:D!

Maria

Det är alltid kul att kolla på bilder från resor!

Saga

fin design:)

emelie

hej sötnos! jag behöver allas hjälp i mitt senaste inlägg, den som svarar rätt får en länkning, skulle vara supersnällt :)



http://smollle.blogg.se/2010/august/hjalp-mej.html#comment

IDA

SVAR: tack så jättemycket:) jag röstade på dig också! lycka till och vinn nu, haha:D

Elin

Fina bilder :)

Anonym

Hej, ledsen om jag stör, men jag skulle bli jätte glad om du ville svara på dagens fråga som finns på min blogg! :D



kramar Jenny

http://truejenny.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: