slide show

Jumpsuits



Dom ser så mysiga ut :') skulle lätt kunna ha på mig en sån här hemma och mysa i.

hot or not?
linn

hot den ser hur mysig ut som helst:D

Eila J

Ååh, såna "jumpers" ser faktiskt döömysiga ut. Men dock kommer säkert Kissie snart skriva på sin blogg att det var hon som skapade modet.. Eller vad tror du? ;)

Theresen

sv; (:



håller med till 100!

dom ser så sjuuutk mysiga ut :D

ica

hot! :)♥

Filippa

Dem ser riktigt mysig ut... Kanske att ha på hemma men absolut inget jag hade gått ut med :)

Emma-FOTOBLOGG

HOT!!!:D <33333

Eila J

Haha, som hon gjorde med basebolljackorna ;)

Kul att hon tror att det är hon som skapar alla världens moden nuförtiden haha!

Följer du kissies, dessies och paows osv osv bloggarna? :D

joanna

åh en sån vill jag ha!! vart köper man dom??

amanda

okej, de är väl bra:)

den i mitten va cool!:D

Samira

sv: hehe :D

ica

nice :)

Linnea

Sv: Jag använder Great Lash Mascara. En budget vänlig mascara som är super bra. Bäst enligt mig ;)

LOVISA

sv: Ja precis, så skönt att komma bort ett tag och bara ta det lugnt i ett varmt land :D

Emelie

Asså? du får väl också buda på ett om du hittar ett najs på auktion vetja ;)

amanda

endel är hot och endel inte :d

Emelie

ja, de är jobbigt när pengar hindrar än. Men så farligt dyrt var de inte alls! Den jag hittade låg på 80 kr.

MyzaaN

kul att du vill vara med och tävla !

Lycka till :D kram

elin junkergård

fin blogg kolla min och kommentera gärna så är du snäll http://eeloon.blogg.se

Anonym

Nejnej, det är de ju inte. Men värt att testa på iaf :)

elin junkergård

aaa och dom är snygga ! :D

Samira

sv: hehe tack detsamma :D

Theresen

De 10 lotterna till min tävling är nu dragna och du fanns tyvärr inte på någon av dom, men tack för att du ville vara med och håll utkik på bloggen, snart kommer säkert en till veckansblogg tävling eller något liknade upp och då får du mer än gärna delta igen! :)

Eila J

Haha , jo men fattar inte vad alla har emot henne.. Jag menar.. Otroligt många som hatar henne typ för ingenting? Just bara för att det är Kissie - så himla onödigt. Eller vad tycker du? :o



Jag läser Paow's, Dessies, Kissies och ja.. Kenzas ibland :)

Eila J

Haha nej, det håller jag med om.

Men förövrigt är hon ganska skön! Vem bryr sig om hon gjort en operation eller två?! :o

CHIRRE

not:)



svar: nej verkligen inte! vilken av plånböckerna tycker du att jag ska satsa på?:)

Eila J

Hahaha, nej men who cares! :D



Vad tycker du om dom andra då?

WIILOW[ foto tankar & känslor ]

Hej!



Å tack så hjärtligt och absolut detsamma till dig!

Kram Kram

Mia

Den rosa ser mysig ut :D

[Foto & Vardag]

mysiga!

Hoppas allt e bra med dig denna dag? :)

J

sv: okej, tack för ditt svar! Resultatet kommer upp om nån dag, så håll utkik ;D

amanda'

vart kommer dom här ofrån?:D

Jennifer

De där ser så mysiga ut, man blir som en liten Teletubbie =P.

Jennifer

Vad händer idag då?

amanda'

okej jag haraldrig hört talas om de.. :o :)

Sandra Ackefjord ♥

ååh, så mysigt :D



Hur mår du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: