slide show

JAG HAR FÅTT EN MINI-PC!!

Jag är glaaaaaaaaaaaaaad! :D fast jag får inte använda den förrän jag fyller år om 21 dagar, längtar.. thihi.



Datorväska



Minimus, rosa såklart ;)







Snygg va? :)
PAM :)

nämen vad söt! :D

Julia

herregud va snygg! Det kommer ju bli din lilla älskling ;)

AMANDA FALK

ååh, super fin :D jag har också en rosa dator, en liten bloggdata, älskar den!

Ha en grym fredagkväll!

tina

sv; varsegod :)

E M M A

sv: Så bra, samma här :P

vad gör du då? :)

Sandra Ackefjord ♥

Häftigt :D



Ha en bra dag och ta hand om dina nära och kära :D

Jessi Fox

ååh fan va kul!! vad snygg den är!!! :D:D:D varför fick du den??

elle

allt bra? :D

lova

ah så fräck! :D

Anonym

allt är fint här:D

ronja

sv: tack :)

åh så söt dator, rosa!

aye

Hejhej^^

Vad gör du?<3

Matildaz

Du fick den:)

linn

jaa jätte snygg:D

hanna

jätte fin, har funderat på att köpa en likadan!

Puss & Kram

Tessan

Vad söt den var. :-)



Sv: Tack, roligt att du gillade den.

elin

jaa,super snygg!

jennifer

söt dator:D

Michelle

Va söt den va :)

angelina

fin blogg.görs??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: