slide show

Hot & not..

HOT - Höstmodet 2010




Årets höstmode tycker jag verkligen är ursnyggt.. leggings med detaljer (skinn, samet mm) tillsammans med en transparent skjorta, klumpiga skor och ringar är nånting som jag kommer köra på i höst! vad tycker ni om höstmodet 2010?

NOT - Skolan börjar snart



Visst ska det bli liiiite kul att börja gymnasiet och få läsa om sånt som jag är intresserad av men att sitta inne och plugga varje dag&kväll känns inte direkt lockande..

Anna ♥

Fin blogg du har! :)♥



/ http://tomtenissens.blogg.se/

Cecilia ♥

Hej hej. Allt bra? Jag har igång en tävling nu där du kan vinna jätte fina ängla ljusstakars så om du är intresserad titta gärna in :) Puss puss

Anonym

börjar du i uppsala? :)

hört talas om det gymnasiet där har jag för mig!

Anonym

börjar du i uppsala? :)

hört talas om det gymnasiet där har jag för mig!

Anonym

börjar du i uppsala? :)

hört talas om det gymnasiet där har jag för mig!

sofia

höstmodet <3333 ^^

fuskpälsar<333

Sandra

Älskar kläderna.

emelie -

Tackar! :)

allt bra ?

Erica

Sv: Svarar på kommentarer bara..



Vart ligger Realgymnasiet? När börjar du?

Vonskareng

Måste säga att jag längtar till höstmodet! :)

Felicia

Ja det kan mansäga att det är!

Vilken linje ska du börja?



Din blogg var väldigt fin och du verkar skriva om bra och roliga saker :)

Erika(jyringen)

sv.visste jag väl :P

LOVISA

Skitsnygg skjorta! :D

sv: Okej, jag svarar på kommentarer och ser på tv :)

ica

sv; tackar ! :)♥

ica

sv; okej lyx :)♥

CHIRRE

skorna är sååå snygga! topshop va?:)

Erika(jyringen)

sv.ja det var en bra fråga??!! kanske dom som är laktosintolerant?? :)

Erika(jyringen)

sv.ja verkligen!! skulle nog äta det ändå :D

LINNEA

snyggt! gillar speciellt ringen och skjortan!

LOVISA

sv: Yes :D Vad händer imorgon då? :)

Erika(jyringen)

sv.=),fast jag ångrar nästan att jag smakade det första gången för nu är jag helt beroende!!

E M M A -

sv: jo älskar låten! :D

Alice

Gillar ringen! Vart kommer den ifrån?:)

E M M A -

sv: nice:)

Vad gör du då?

iiissa☮

sv: sägert:) tack!

Emma

fina plagg! (:

EEMMAAH

Härligt, jorå det är bra:)



Snygga kläder!

pauline♥

snygga leggings:D

MATILDA ROSQVIST

Sjukt snyggt collage :)

Nathalie

snygga saker!

Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Yes, den luktar gott också:))

[Foto & Vardag]

superläckert :)

LIENE

älskar skorna fram för allt!

usch, vill inte ha någon skola.

maria

jadå :)

Erika - Madame Scandaleuse

Skitsnyggt! Jag gillar ringen, bustiern och skjortan bäst! :D

MATILDA ROSQVIST

Kul o börja på gymnasie :)

Mia

Vad ska du läsa för program på gymnasiet? :)

Sannas fotografi

Tackar :)

Felicia

Det låter kul! :)

Bella

sv: Tackar!

CAMIE

Höstens mode är alltid lite snyggare än allt annat mode ;D Mycket snyggt du samlat ihop där =D



ISA

Ja, RIKTIGT snyggt!

Sandra ackefjord ♥

Jättefina kläder :D

Filippa

Jag tycker faktiskt det ska bli kul att börja skolan igen :)



Snygga grejer!

Sofie

En stooooor tumme upp för höstmodet asså :D



Real Gymnasiet, ska du gå där? =) Vilken stad bor du i? :D

Jonna

Läckra skor! Vart är dom ifrån? :)

Matildaz

gillar också höstmodet:)

Johanna

Ringen var riktigt snygg :D

Höstmodet detta året verkar faktiskt väldigt lovande :P

Johanna

Hot! Älskar verkligen årets höstmode! :)

Har beställt en sån ring :)

sofie

sv:

tack så mycket gillar din blogg med

och ja jag är medlem på bloglovin vi kan följa varandra :)

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: