slide show

Höstjacka



Jag brukar ha svårt för att hitta den perfekta höstjackan men nu har jag hittat den... älskar modellen, färgen... allt! den får gärna flytta in i min garderob! :D

399:- gina tricot - hot or not?
MOOOLLYS

:D vad gör du?

Caroline/StyleFile

taCK!

julia

tack detsamma! :) fint namn också hihih ^^

Bella

Riktigt snygg, köp den! ;)

Therese Ejenstam

Tack:D

ronja

sv. jag har redan ett par höga converse :)

MOOOLLYS

Inte mycket alls :D

Bella

finns den i andra färger förresten? :)

MOOOLLYS

Jag gillar jackan :D urfin! :D

Therese Ejenstam

Snygg jacks:D

Matildaz

Shit vilken snygg en!

Mia

Vad händer idag? :>

julia

haha! vad händer? =)

Mira

SV: En riktigt sommarbild tycker jag med!

Jackan var ursnygg! :)

Jessi Fox

vilken ball jacka!!! jag har fan en jacka från gina jag köpte i våras som jag aldrig har använt.. nästan lite pinsamt.

susy

HOTHOTHOT! Skitsnygg, bra pris med!

s o i n i n e n

sv: Tack :D



Jag älskar jackan fick hem den i går :D !

MOOOLLYS

:D Vad gör du? :D

Sandra Ackefjord ♥

Det är bara bra med mig :D

Mira

SV: Okej :) äger du några converse? ^^

julia

ingenting :) snygg jacka! :D

anna

fin jacka :)

Sanna! :)

den var fin! :)

men är den från Gina så kmr typ alla ha en sån där inom en månad :p

ISA

Cool!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: