slide show

French manicure







Har precis fixat fransk manikyr, blev riktigt snyggt.. eller vad tycker ni? ;)
linnea

sv: tack så himla mycket :)

du har ju en ascool header du med! :)

Matilda :)

svar: Yees jag håller helt med dig! :D Mer filmkvällar åt folket ;)

Erika

svar; Tack så mycket! :)

Mimmi

Jaaaa usch det är verkligen synd >:

Matilda :)

svar: Jajamänsan, allt är prima ballerina med mig! Hur är det med dig då? ;)

Kajsa

Sv: eller hur, tycker jag med :)

amina

Japp, tror nästan att jag ska köpa den, men den är ganska dyr nu när jag sparar på pengar till en kamera :P

natalie

sv; ja visst är den! :)

raanim

Sv; vart kollade du efter dom, på hemsidan eller bikboks affär ? :)

sara

vilka fina naglar + fiiin blogg :)

Ellen

visst är det :)

åh, fransk manikyr är så fint :)

viktoria

oj va du va lik paow på bilden i headern! :D

Bombshell in a Nutshell

Snyggt gjort :) Använda du mallar eller "för hand" (haha)? :)



svar: Eller hur? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: