slide show

Forbidden rose

Jag var väldigt nyfiken på avril's nyaste parfym forbidden rose och luktade på den när vi var på kryssning till tallinn och den luktar kanske inte lika gott (haha skrev gått först.. bra svenska) som black star men jag kommer troligtvis köpa den ändå! svårt att beskriva vad den luktar men väldigt fruktigt iaf..

Priset ligger runt 300-400, typ samma som black star.. av nån anledning så är avrils parfymer billigare än många andra, vilket iförsig bara är bra.

Hannah

Gillar bilden på henne! Jätte fin & söt!

amanda

hej allt bra? :)

Mia

Jag gillar black star :)

EBBA

Haha :)

Erika(jyringen)

sv.det är i varje fall vad jag tror :P

Julia

Skulle va kul om vi kunde följa varandras bloggar, eller vad säger du ?:)

Jonna

sv; Okej! :D



Avril är så vacker :) Och hennes dofter är ljuvliga!

Erika(jyringen)

sv.bara erkänna,du vet det är så!

Nora Fazel

Diggar Avril's parfym(er), och hennes musik också!

EBBA

:)

Julia

sv; Haha, du med :) Btw, hur hittade du till min blogg? svara på min blogg i en kommentar ;)

LOVISA

Fan va cool bild :D Vill också ha den där, den luktar gott :)

amanda

jo det är bara bra :)

Malin

Sv: Ja :)

Jessi Fox

rätt sugen på den där faktiskt... vilken är din favoritparfym?

s o i n i n e n

sv: Det ska jag göra:D !

CECILETTE - CECILIA EWERLÖF

haha, jaa den är riktigt cool :D

annah

Hoppas dagen rullar på fint. Tänkte bara att du har skrivit och svarat på mina "debatt - tyck till!" inlägg förut och ville bara kika in och berätta att ett nytt är upplagt. Det handlar om olika klädstilar! Läs och tyck till vettja.

Tack på förhand :)



(tycker du inte om att jag gör reklam till dig så är det bara att ta bort det)

mamacita

har frågestund inne hos mig just nu det är bara o fråga på :P ingen fråga är för dum för att ställas så det är bara o fråga på:D

CECILETTE - CECILIA EWERLÖF

Haha yeey :D

Jasmine

Sv; tackar :D



Har faktiskt inte luktat på hennes parfym än...

julia

yes :)

har aldrig testat någon utav hennes parfymer :p kanske borde göra det :)

♫♪ Sandra T

den där måste jag snifa på, älskar hennes rosa!

Felicia

Luktar den gott?

Josefihne

Tackar :)

Mia

Okej :)

LOVISA

sv: Haha :) Vad händer ikväll? :)

Anonym

hon har blivit så fin!



Kolla gärna in min blogg om senaste skvallret om alla kändisar :D. kram!

MYMiC

hoho jag måste också köpa ny parfym snart, bra tips ;)

Johanna

Hoppas du har haft en bra dag!

ebba

sv: tack! allt bra? :)

Sandra T svarar ♪

visst är den (:

Ida

SV: Så härligt, ja samma här! :) Kramen.

Felicia

Så bra :)

Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Åh jag är också intresserad av den :D jag gillar hennes andra grymt mycket ;) får se ifall jag köper den :D

Michaila

Ooh luktade på den där idag, grymt god är den :P

LISOU

Väldigt bra att hennes parfymer inte är lika dyra. Tycker det är sjukt att man ska behöva betala flera hundra för att få en parfym :s

Johanna

Jag köpte den ny parfymen för några dagar sen, den luktar gott, men jag tycker lika som dig att Black star luktar godare :) Jag köpte min parfym för bara 200 kr men det var inte så stor flaska.

Johanna

Jag köpte den ny parfymen för några dagar sen, den luktar gott, men jag tycker lika som dig att Black star luktar godare :) Jag köpte min parfym för bara 200 kr men det var inte så stor flaska.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: