slide show

Finalist

Har blivit finalist på thereseliinnea.blogg.se och är nr 2! skulle vara asschysst om ni ville rösta på mig! tack sötnosar! ♥

(om ni röstar på mig så let me know då röstar jag på er såklart)

Sara

Vad kul! Styling verkar jätteskoj :)

Claudia

tack så mycket! :) ja självklart gör jag det! :D



allt bra?

lina & cecilia =)

hihi vad bra! :D

kan rösta snart :)

EMMA PERÄTALO

svar; älska kladdkaka :)

hur mår du idag då?

Anonym

Varsegod :) allt bra? :D

Safa

har du haft en bra lördag ?:)

emma

sv: hihi jag vet :)

MYMiC

Åh vad kul! Lycka till :D

Claudia

härligt =)

jorå bara bra här med.



gjort idag?

MOOOLLYS

Hihi taaack :D

lina & cecilia =)

nu har jag röstat! :D

emma

sv: håll utkik det kommer fler tävlingar senare!

lina & cecilia =)

inga problem! :D

EmmiHeiskanen

Yes = )

lina & cecilia =)

inga problem!

Julia ♥

sv: idag har jag åkt hem från göteborg ;)

själv då? :D

kram

Anonym

Ja de är bra :D

a.nniie ♥

sv: hehe okej^^, jag minns faktiskt int ehur länge jag har bloggat. men ett långt tag iaf.. hade det privat innan.. så jag skrev den när den samtisigt var låst för andra^^

Beatrice

Sv: :-)



Om du också är en sån som gillar att vara med i tävlingar och liknande eller bara att läsa så kan du alltid följa min blogg via bloglovin så att du inte missar något kul! Lägg gärna till mig, det skulle jag verkligen uppskatta :-)

[Foto & Vardag]

Åh trevligt

mickis

svar: det är awesome där!

allt bra?

MyzaaN

ja de är också fina :D

Linnea

re: hehe varsågod ^^

EMMA PERÄTALO

svar; jo,jag mår fint:)

btw - röstade på dig!

IISABEL

nicenice!

Mia

hehe ja :) Fast Gina är inte riktigt min affär men.. ;p

joanna

sv:haha ja!



grattis hoppas du vinner!!

Safa

bara bra :) vad händer idag ?:)

Claudia

tack :)



okej, nej inte jag heller. bara suttit hemma sjuk :P

BeBrave

;)

amanda

okej samma här än sålänge :)

Linn

sv; gillar du också dem eller? :)

Samira

sv: heheh aww :) tack detsamma! :D

emma

sv: vad ska du göra idag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: