slide show

Egoboost



I VR (med bella på omslaget) fick man läsa ett stycke från hennes bok egoboost och den verkar gryyyyyymt bra.. fyller ju år om några dagar så om ni mamma eller pappa läser det här vet ni vad jag önskar mig.. :D

visar det shoppat idag imorgon istället, nu äre fångarna på fortet som gäller!
moa

fin blogg!

SARA

SV: haha taack :)



Funderar på att läsa den :)

sanna

svar: tack! :)

josefine

åh javill oxå läsa den, alla säger att den e aas bra och läsvärd!



sv- jo men de e bra! själv? :D

meliie♥

funderar på köpa den boken :)) undra om den är bra :P

Linnea.C ♥

Kul att du ville vara med i "dagens blogg" :D ! Har nu bestämt vem som blev dagens blogg, kika in på bloggen och kolla om det blev du om du vill veta! :)

j e n n i f e r

den vill ja läsa :D



jaha, vi får hoppas att det kommer in :)

Sofiiiie

jora (:



händer imörra?

Mimmi

den har jag läst! helt klart värd det, hon har med många bra tips om det mesta man kan tänka sig :)

Emelie

svar: Tack så mycket ! :)

Jag köpte dom på H&M



Kram

Söderlund

Åhfan.

Har hon börjat skriva böcker nu.

Hm. Undra om den är läsvärd... :)

Mikaela

Tack :)

ha en bra dag!

Marika

Var gärna med i min Veckans blogg tävling:)

julia

sv: ja jag tycker också det! :)

Haval B Aziz

Hej hej!, vad händer idag då :)? hade bäst

Anonym

Hejsan!

Allt väl ?

Daniella

Jo, det är bra! SJälv?:D

Söderlund

Allt bra annars då? :) Snygg outfit i inlägget ovan!

ciiz

gud vad alla önskar sig den boken :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: