slide show

DKNY

På tax free:n på båten köpte jag DKNY parfymen, hade lite beslutsångest men det fick bli DKNY tillslut eftersom den var billigare än escadas marine groove. escada parfymen köper jag på flyget till gran canaria istället då den är billigare där.

köpte inget mer än parfymen (inget godis heller) ;p





Den luktar sååå gott
Matildaz

Trevligt med ny parfym:)

SV: Vi ska bo i rhodos stad:)

EmmiHeiskanen

Vad gör du ? = )

EMMA PERÄTALO

svar: varsågod;)

vilken båt åkte du med btw?(:

Sandra Ackefjord ♥

Jag har utsett dom 5 finalisterna till vecka 32s blogg och gå in och rösta på den du vill ska vinna.



Puss & kram och ha det så vackra individ. :)



http://sandraackefjord.blogg.se/2010/august/finalisterna-till-vecka-32.html

amanda

hur mår du då?<3

Elin

Svar: Varsågod :)

Linda

tack:D

Mia

Är det den där som luktar äpple? :>

Emma-FOTOBLOGG

Gör du?:)<3

Filippa

Den luktar jätte gott!

jessica

det hade jag:)

Bombshell in a Nutshell

Den e snygg i alla fall haha :D



svar. Jaa, jag har också smakat den, MUMMA :D

emelie

ja verkligen :)

Jennifer

Ja hon är så himla söt!



Den där parfymen luktar så underbart =)!

Har du haft det bra i helgen? kram

EmmiHeiskanen

Inget speciellt.

Lina

Har frågestund på bloggen kika in !! :D

Linda

Den där parfymen är en av mina stora favoritdofter! Finns lotion i samma serie som också är helt fantastisk!

Denice

Älskar den parfymen!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: