slide show

COLLEGE



Bikbok har fått in några mysiga tröjor som är perfekta att ha när det börjar bli kallt ute.. finns även i fler färger men de här 2 var snyggast tycker jag. snyggt till leggings också!

vad tycker ni?
MYMiC

Uhoho, älskar att jag ska shoppa imorgon :D

tröstshopping is tha best yo!



Ja verkligen :<

Theresen

anmäl dig till veckans blogg hos mig :D

Jennifer

Ja absolut, jättebra =). Mysiga tröjor det där! Älskar när man kan kura ihop sig i sådana där tröjor och bara mysa =P.

Emma-FOTOBLOGG

Okej, är hemma själv!:)

Mia

Händer ikväll? :>

Linn

aha okej, jag älskar dom!

Emily

sv; aha du hade ett inlägg om din kamera, så bra, nu vet jag :)

Johanna

Har en tävling på bloggen nu!

Vinnaren blir länkad i en vecka!!



Lycka till//Johanna<3

elin

Åh älskar munkisar!

emelie

visst är den :)

tack btw :)

jch

Vad händer i veckan?

elin

sv så sant som det är sagt!:D

Sandra Ackefjord ♥

Vad fina dom är :D

elina

fin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: