slide show

2012

Har precis sett filmen 2012 för 2:a gången, såg den på bio förut och den är så sjuuukt bra och allt ser verkligen äkta ut. rekommenderar den till alla som gillar spänning! :)



Har ni sett den förut och vad tyckte ni? =)
Fredrik

SV: Tack så hemskt mycket :D



Jag såg också 2012 på bio, det var helt underbart med ljudet osv :D grym film måste jag säga

Cicci

Sv: Det är inte allt för dyrt ju.. Kankse jag kan skrapa ihop till.. gillade den svarta (Y)

Cajsa

tillbaka från duschen nu! :) fan va den var behövlig! :S SÅÅÅ skönt att bara låta all mental skit åka av än med vattnet!

Cajsa

ja, det va GRYMT skönt! :P

amanda

ja den e bra :D



svar: okej :)

madde

sv: hah:D

oh interessant, har inte sett den än.. hm kanske får ta och se den nu typ(A) Har inte bestämt mig för någon än :D♥

Sofia&Isabella

Har också sett den filmen, den var bra! :)

Lollo

sv: okej :)



hahah gillar inte 2012, tycker den är så fejk :P allt är så jäkla overkligt haha

Tei

Svar:

:D



Den där filmen är bra! :)

chaiimphoemphon

Haha första gång när jag såg den på bio var det jätte spännade och det kändes verklig! ^^

Lollo

sv: hehe men alla tkr ju olika :)

Cajsa

nu är videobloggen uppe! :D

chaiimphoemphon

sv: händer idag då?:)

yen thai

sv; tack, fin blogg btw :D

PJOHANNAS

SVAR: Sova nu, sj?

Godnatt ♥

Johanna :)

sv: Ja, hihi :D

Maria

Har inte sett den, men de kanske jag borde då?!

maria

sv: den ser fin ut! måste testa den på naglarna snaaart! hihi, hoppas du allt är bra!

skulle bara få dödsångest om jag såg den ;D haha

Tei

Svar:

Vad gör du?:)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Ja ;D

puss

sv: Yes! :)

ida

Jag har sett den! den är värd att se.

Kolla gärna in min blogg :D

felicia

svar: yay

Em

sv; Nja, umgicks med vänner i lördags, de va skoj :) annars inget :)

clara

jag tycker den är bra :)



sv; hihi tack!

Emma

sv: hhihi, vad gör du då? :)

galet trött jag är :(((

C ♥

Tyckte den var sådär, lite för overkligt för många gånger haha men annars så :)

Matilda

jag har inte sett den men alla som jag har mött säger att den är dålig? ;p

[Foto & Vardag]

den e riktigt bra :)

Gillar även Världarnas Krig, jag som inte trodde jag tyckte om denna typ av film :P

Nicole Sanzetth

Jag är så efter att jag inte sett den än =P Borde nog göra det =)

Emma Lee

usch ja såg den och jag tror helt ärligt nu att världens kommer gå under på det sättet, natur katastrofer

amanda

hihi :P

sv; usch ja , skule få panik ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: