slide show

100826

Men tjaaaa.. bloggar sjukt sent nu när de är skola men de blir bättre senare när jag tar med mig min mini-pc till skolan, om jag gör de dvs.. ;p

Idag delade vi in oss i grupper på 4 personer och en i gruppen fick bli stylad (med smink, hår & naglar) och våran grupp vann, wieeee. efter de höll vi på med riksdag, regering mm grejs, tråkigt hihi och sen gick vi på tipspromenad.

Längtar verkligen till profildagarna (stylistdagarna) =)



Fick en bloggsvar inbjudan så fråga på ;D
jOSSA

Sv: Jasså! :) Haha eller hur, askul ju :D

Cia

Haha tack! vad söt du är! :D

W I L M A - PHOTO

SV: Tack! :)

lisa

hihi ja den är fett bra :D

Celine's Blogg

sv; det ebra, jag lyssnar på musik! :)

jenny

jag vet faktiskt inte när de är med =)

Jossan

svar tack detsamma! :D

Amiee Whitney

sv. Aw, sova:) Hur mår du nu? Vad har du gjort idag?

Cissi

Hej, allt bra med dig idag? :)

MYMiC

Åh, gud vad kul att ni vann :D Var det najs att bli ompysslad? ^^

Sandra

Vilken klass går du i?



Kul att ni vann!

ESSEM, Selena M

sv' kul :)

lagt till dig nu! säg till när du följer mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: