slide show

100823

Gooood morning! första skoldagen idag då.. är faktiskt inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara men det kommer väl. börjar inte förrän kl. 1 så det är ett tag kvar.. har iaf duschat nu så väntar på att håret ska torka.. men vi hörs senare, efter skolan! kramis



Funderar på att ha den här tröjan och leggings idag men vi får se :)
Anonym

tack :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Snyggt :)



SV; hihi :D



Förlåt för mitt sena svar, men jag har varit utomlands. Hoppas du har haft det bra? :)

Emily

Du får berätta om första skoldagen sen, hoppas det gick bra ;)

LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)

bella

Hoppas det gick bra i skolan :) fin tröja!

[ F o t o - V a r d a g ]

snyggt =D

Celine's Blogg

sv; nja sådär har lite ont i huvudet dudå :)

Nathalie

fin tröja:)

Emelie - EMELIESPLACE

snyggT!

E L L A

SV; du menar blogg ?:D

tack iaf ;) desamma !

Amiee Whitney

sv. Mycket kallt: P

Hur mår du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: