slide show

100822

Godmorgon! myser lite med jasmine som ligger här tätt intill mig.. sötnosen ♥ idag är det iallafall sista dagen som jag får sova ut, imorgon börjar skolan! nervöööööööös. som tur är ska jag möta en tjej som jag har pratat lite med på fb som börjar på samma skola.. =)

ser iaf framemot att få lära mig lägga ögonskugga, styla hår och naglar.. vill inte ha för höga förväntningar men jag tror de här verkligen är nåt för mig!



Jasmine och jag som ser ut att ha världens längsta axel
Cajsa - (F O T O B L O G G)

Hejsan svejsan

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :) NUMMER 3



http://lucesolare.blogg.se/2010/august/utkast-aug-19-2010.html#comment



Tack på förhand.

jennifer

oh, gran canaria blir bra :D

Karin

Svar: Haha, jaa. Hatar resreklamer egentligen. Man längtar bara bort till värmen själv. ;)

MAARIAWH

sv: Ja, det är verkligen jätte roligt i London, det finns så mycket att göra :)

Adara - teckningar, foton, drömmar

nä det var inte så dyrt! :P

angelica

sv: ohja, riktigt gott :)

pinja

sv; oj tack :)

söt kisse!

SABINA JUHLIN

jadå :) själv då?





My

jodå:)

hur mår du då? :D

Sara!♥

aa visst e det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: