slide show

100803

God morgon.. antar att alla sover nu men vi ska snart iväg! för er som undrar hur det gick med packningen så är min väska full.. och jag vet inte hur jag ska orka bära den, haha! har lite mer grejer som ska in, typ plattång och smink men det borde få plats, hihi. bloggar nog 1 eller 2 gånger till innan vi åker :)



Mjukisdressen är på! byter om till finare kläder sen ofc ;)
elina

bara bra, vad ska du göra idag då?=)

Jennifer

vart ska du åka? kram

elina

va kul(:, ska nog vara med kompisar/fixa bloggen, ska du göra i helgen då?

sry ifa jag frågar mkt men har tråkigtxD

Jennifer

jaha vad roligt =). Hoppas du får det roligt!

LISOU

verkligen! ;D

och världens sexigaste kvinna, enligt mig :)

elin

har inget planerat, hehe:/

Anonym

sv; bra ! :D

Sara ^^

Tack :D

snygg header :)

crem - music & a bit of fashion

Go mjukisdress:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: