slide show

The hills season 6

Den 6:e och sista säsongen av mitt favoritprogram the Hills har premiär på tisdag på den amerikanska mtv sidan. Lite tråkigt att det här är den sista säsongen men jag får väl se klart på laguna beach & the city =)

Trailern:


Verkar superspännande! Men hur ser heidi ut egentligen..?
elle

np :)

allt bra med dej? :D

soojoo!

helt rätt :) hah!

älska the hills!

Fanny

SV: Den e sjukt bra

veronica

hej, tack desamma :D

AlmaaaA

har frågestund på bloggen, kika in!

stella

jadå allt är bra tack, hur är det med dig då?

Ps, älskar the hills!!

elin

SV: Heej:D

jo allt är bra med mig är bara lite hänging i kroppen;) sj??=)//kram elin<3



ha en trevlig söndag!

Angelina

sv: aa, visst är det gott?? :o :D

H A N N A

Sv: Tack! :) Sony, systemkamera :)

MODE MED MILNE

SVAR: Ja, jag gillade de också. Vad gör du en dag som denna då? :D

MyzaaN - Princess Pink

tackar så jättemycket :D <3

Ems

sv: hej, jo med mig är det bra :P själv?

Annica

Sv: ja allt e bara bra:) själv då?

julia

sv: jo du allt är bra med mig, hur är det själv?:)

Kram//julia

bella

guud, drama drama! fin blogg. :)

Anna

SV: Tackar :)

I D A : )

sv. den bilden är nice! tack att du gillar min header ;D

Malin

svar: oki, tack för din åsikt :D

RICHI ♥

sv; tack detsamma:)

Estefany

men shit verkar ju as spännande! :P måste ta och börja kolla :D

Marcusagathe

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: