slide show

God morgon?

Imorse när mobilen ringde (använder mobilen som väckarklocka) så kändes det som att jag skulle kunna göra vad som helst för att få sova några timmar till men nu har jag piggnat till... men bara lite. Somnade runt halv 4 i natt så jag är lagomt död nu, haha.

Nu är det bara att hålla ut i 2 månader till, det kommer nog gå väldigt fort =) så idag ska jag beställa min avslutningsklänning och ett par gladiatorsandaler. (beställer inga avslutningsskor nu, ska leta efter skorna med ett stort S i affärerna istället)



11:e april förra året
Before29

oja uperbra väder ute ju, sj??

Michan

Sv: Svårt att förklara men den var galet god =)

idaaaaaaaa

Åhh va fin blogg du har! :D

josefine

sv: tack du oxå :D

Ellinore Jonsson

vilken vårig bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: