slide show

Sött linne, gina tricot



Älskar volanger! Tycker det är supersött :) vi ska tydligen vara i kyrkan också (på skolavslutningen alltså.. eller ja inte samma dag men typ då) så man vill väl vara lite fin då så jag tänkte typ linnet på bilden och ett par ljusa jeansshorts kanske? :)

Matilda

gud vad fint linne :D



sv: tack detsamma :) tack för kommentaren oxå :D

Michaela / foto, design och vardagsliv

svar }



Hejsan!

Ursäkta för sent svar men vart magsjuk och hade ingen lust att sitta vid datorn då och därav sent svar på din kommentar, minns inte riktigt vad vi prata om..

Allt bra med dig? :) Kram!

felicia lundin

ja , jag älskar den :)

Laura :))

Den är jätte söööt!! ^^

saga

japp. muntig matte är trögt!

söt klänning du hittade ^^.

Anonym

sv ja absolut själv?

Anonym

jadå min dag ha vat toppen. hoppas din med va de ! fint linne

Lotta

SÖÖT BLOGG !!

haft en bra dag ??

kram ::)

Linda

Isa Dora, men kommer inte ihåg nummer! Men ljusrosa är den sötis!

Sophia

Heej! Hoppas du får en bra Valborg! Jag skulle bli jätteglad om du svarade på Dagens fråga för jag kollar sedan vad dom flesta ville och skriver sedan det i ett inlägg. Ha det jättebra! =)

fint!



Kolla in min smyckesaffär www.bambee.se där finns det bla handsmycken, axelsmycken mm+vårnyheter som det är introduktionspris på just nu

www.bambee.se

åsa

SV: Hej Hej! Jo tack, det är bara bra med mig. Med dej då?

nellie

sv: Tack, detsamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: